viernes, 14 de marzo de 2008

T.G.I Friday

Gràcies a Déu! És divendres.
Sabeu que hi ha un restaurant a Estats Units que es diu així? No n'estic segura, però crec que en un dels meus viatges "al país de les oportunitats" hi vaig anar. És tipus Downtown de Girona (hamburgueses, patates fregides, etc.) En fi, el típic local americà de menjar americà.
No és que hi tingui gaire res a dir, però com que ja estic una mica cansada i espero amb candeletes marxar cap a casa i estar dos dies sense fotre ni brot..., doncs he pensat que en aquest moment no hi havia cap frase millor que aquesta (i a més a més amb la curiositat que hi hagi un restaurant que es digui així).
Apa, bon cap de setmana a tothom!!

http://www.fridays.com

2 comentarios:

Esther Fabrellas dijo...

Ei nena,

buff... per desgràcia avui és dilluns... i a més estic feta pols del finde...

Com ho tens per anar a fer un café aquesta setmana...

Petons!!!

Esther Fabrellas dijo...

Ei findes a tope...

Què tal un soparet entre setmana a partir de les set... cuinem entre tots... sopem aviadet... Així podrem quedar a l'abril!!!

Petons!